Klachtenprocedure
We staan voor kwalitatief goede scholingen en streven naar een optimaal goede samenwerking met u als opdrachtgever alsmede in de contacten en lessen met de docenten en de deelnemers.
Mocht u echter onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan nemen we uw klacht uiterst serieus. In de onderstaande stappen leest u op welke wijze wij met uw klacht omgaan.
Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. Uw klachtgegevens worden 1 jaar bewaard.
Stap 1
Probeer altijd eerst om de klacht met de directbetrokkene te bespreken. Angela van Dongen is eindverantwoordelijk voor alle activiteiten. Mochten de lessen worden uitgevoerd door een andere docent, dan is het belangrijk dat het eerst met deze docent wordt besproken. Vaak komen klachten voort uit wederzijds onbegrip of onvoldoende communicatie. Maak de klacht daarom kenbaar aan de persoon waarop de klacht betrekking heeft. Probeer in goed overleg tot een oplossing te komen.
Stap 2
Als stap 1 niet het gewenste resultaat oplevert dan kun u via e-mail bij Angela van Dongen, als verantwoordelijke directeur, een klacht indienen. Stuur uw bericht naar info@angelavandongen.nl. Er wordt binnen tien werkdagen persoonlijk contact met u opgenomen.
Vermeld in alle gevallen bij het indienen van een schriftelijke klacht:
1. Uw naam
2. Uw telefoonnummer en e-mailadres
3. De opleiding, cursus of workshop die u volgt (of hebt gevolgd), indien van toepassing
4. Een duidelijke omschrijving van de klacht en eventuele bewijsstukken.
Binnen vijf werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst.
Er wordt zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen tien werkdagen, persoonlijk contact opgenomen. De behandeling van de klachtenprocedure neemt maximaal 4 weken in beslag. Indien de termijn van 4 weken niet kan worden gehaald, bijvoorbeeld omdat er nader onderzoek is vereist, wordt hierover schriftelijk geïnformeerd door de klachtencoördinator. In deze brief staat om welke reden(en) de termijn van 4 weken niet kan worden gehaald. Tevens wordt er aangegeven op welke termijn de klacht wel kan worden afgehandeld.
Stap 3
Indien u niet tevreden bent over de klachtenafhandeling dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen (onderdeel van De Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken). Dit is een onafhankelijke klachtencommissie.
De contactgegevens vindt u onderstaand:
Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Telefoon: 070 – 31 05 310 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)
Fax: 070 – 36 58 814
U kunt uw klacht ook indienen via de website van de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, zie: www.degeschillencommissie.nl. De uitspraken van deze geschillencommissie zijn bindend. Angela van Dongen – Opleider in de Zorg, zal conform de uitspraak van de geschillencommissie handelen.